Acces: - Metrou Pipera
           - Metrou Aurel Vlaicu
           - Maxi-taxi  167, 67, 145, 445, etc
           - RATB 13516365,
                        301148, 1 (Voluntari-Dna. Ghica )
Acces foarte fiabil din toate cartierele: Cart. Floreasca, Baneasa, Colentina, Androneche-Fundeni, Voluntari, dispre Tunari sau Otopeni, Centura Bucuresti, Cartierul Francez, etc.




HOME PAGE
Spatiu birouri sau microproductie, sediu sau punct de lucru, cu cel mai mic pret pe mp,  in cea mai cautata zona a Bucurestiului. Imaginea  firmei dumneavoastra  v-a creste in ochii clientilor daca alaturi de datele societatii apare si zona sediului. Aveti conditii  deosebite, un intreg etaj de vila, in mijlocul naturii, cu toate utilitatile si facilitatile unui sediu de birou clasa A. Free internet.
Nu trebuie sa dati mii de Euro pe un spatiu mic, intr-o cladire de sticla clasa A, unde numai mentenanta poate ajunge la sute de euro, pentru ca viitorii clienti sa-si formeze o buna impresie despre dvs.
Oferta ideala pentru firmele debutante cu un buget limitat.
Suprafata totala inchiriabila 180mp. Detalii cititi mai jos.
800 €/luna

800 €/luna

Intretinerea, utilitatile si impozitul, incluse

Spatiu 180 mp, open-space, Dispune de toate utilitatile, pretabil atat activităţi de productie cat si de birouri. Contract si Factura. 0723217925

Preturile afisate la un moment dat pe site-urile de publicitate, nu reflecta realitatea si trebuiesc luate ca titlu informativ. Acestea pot fi oferte vechi, din anunturi expirate sau modificate. Un pret actualizat, real, il obtineti  numai prin contactarea proprietarului si stabilirea unei intalniri.

La un avans considerabil se poate obtine o reducere la fel de considerabila la chiria lunara.

De aceea, nu ezitați sa stabiliti o vizionare (nu va costa nimic) dupa care discutam conditiile contractuale
Avantaje:
 
 
Open-space de dimensiuni mari (140mp interior)
Poate fi folosit in acelasi timp si ca birouri/office/showroom si ca pct. de lucru/productie/atelier/service.
Supraveghere video a perimetrului, interfon, paza.
Internet, fibra optica, cablu tv., bucătărie utilată și grup sanitar propriu. 
Intrare separată, terasă, curent 380V (contorizare separata).
Spațiu curat, liber, cu gresie și parchet, a/c, termopane, renovat, terasa.
Zona linistita, civilizata, sigura, la 200 m de soseaua principala (Blvd. Pipera).

Costurile cu intretinerea spatiilor de birouri

thumb_650_x_440_46361-esop-infografic-intretinere-4.jpg

Concurenta dintre proprietari se reflecta nu doar in negocierea chiriei, dar si in eficientizarea costurilor cu intretinerea spatiilor de birouri. Din 2008 pana in prezent o serie de proprietari au revizuit contractele cu furnizorii de servicii si au reusit sa coboare cheltuielile cu 20- 30%. Altii, chiar daca nu scad costurile, lupta ca macar sa le mentina la acelasi nivel, in conditiile in care facturile la utilitati (gaze, curent electric) au crescut si in aceasta toamna ",declara Alexandru Petrescu, manager al companiei imobiliareESOP Consulting.

INAINTE DE CRIZA SI DUPA Inainte de criza, toate scumpirile serviciilor (gen paza, curatenie, reparatii etc), dar si ale utilitatilor se rostogoleau imediat in facturile de intretinere a cladirilor, ca un bulgare de zapada, cel care suporta fiind chiriasul. Astazi, proprietarul are o mai mare empatie cu acesta si este atent si la acest aspect, incercand sa fie competitiv pe piata si printr-un cost al intretinerii tinut sub control. Proprietarii au fost nevoiti sa renegocieze cu furnizorii de servicii si utilitati si sa reduca multe din aceste costuri.

De exemplu, in 2007, multi proprietarii  de spatii in business center au semnat contracte de inchiriere in care erau prevazute costuri de intretinere de 3 euro/mp/luna, tarif care apoi la prima regularizare (din cursul lui 2008) a fost majorat  la 4,5 - 5 euro/mp/luna. In toamna lui 2012, un astfel de tarif de 4,5-5 euro/mp/luna la intretinere il percep doar cladirile de clasa  A++, avand facilitati de spatii de primire generoase, numeroase zone de servicii integrate (gen spatii comerciale, lobby bar, cafeteria) etc

Cand alege un sediu un chirias nu trebuie sa se informeze insa doar asupra nivelului cheltuielilor de intretinere, ci si la ce includ acestea. De ce? Pentru ca doua cladiri pot avea acelasi nivel al cheltuielilor -de exemplu situat la 3,5 euro/mp/luna, dar una dintre ele sa aiba incluse unele servicii, iar cealalalta nu, sa fie platite separat.

Variatiile semnificative in cuantumul cheltuielilor de intretinere de la o cladire la alta trebuie analizata si prin prisma includerii sau nu a consumului de utilitati in aceste valori (cele mai importante fiind electricitatea si gazul aferent incalzirii si racirii spatiului inchiriat si cotei de spatii comune aferente", declara Alexandru Petrescu, manager al companiei imobiliare ESOP Consulting.

Ce servicii sunt incluse in aceste tarife:

I. Spatii in vile (si cladiri birouri de talie mica) 1,5 - 2,5 euro/mp/luna

 Spatiile in vila presupun administrarea directa de catre chirias, si de regula se rezuma la curatenie si plata utilitatilor catre furnizori.  Costul care deriva, reflectat pe mp, se incadreaza intre 1,5 - 2,5 euro/mp/luna.

II. Centre de afaceri clasa B+, B ( si C ): 2,5 - 3,5 euro/mp/luna

Ce servicii include: curatenia si consumul de utilitati pe spatiile comune, curatarea fatadei, serviciile de mentenanta si service al lifturilor si instalatiilor cladirii, paza. Anumite cladiri pot include si taxa de administrare a proprietatii (atunci cand e realizata printr-o companie specializata si nu direct de proprietar), asigurarea cladirii si taxa de proprietate. Ce nu include aceasta suma: consumul de utilitati in spatiul inchiriat (electricitate, incalzire, racire).

III. Centre de afaceri clasa superioara (clasa A si A+):  3,5 - 5 euro/mp/luna

 In plus fata de serviciile mentionate mai sus, se mai regasesc cheltuielile de intretinere a spatiilor verzi si in toate situatiile, taxa de administrare a proprietatii (managementul acestor cladiri fiind asigurat de companii specializate de property management), asigurarea cladirii si taxele de proprietate.

Pachetul de servicii trebuie adaptat cladirii

Un proprietar care detine o cladire de birouri de 1.000 mp si vrea sa ofere toate serviciile de mentenanta complexe ale unei cladiri de 10.000 mp va avea costuri mai mari, raportate pe metru patrat.

"Depinde de dimensiunile cladirii. Contrar aparentelor, o cladire mai mica e mai scumpa de intretinut pe metru patrat. Anumite servicii, precum paza, curatenia, property management si unele servicii tehnice sunt relativ constante ca valoare si ca urmare pe o cladire mai mare, raportate la mp devin mai ieftine", declara Victor Anastasiu, partener al companiei Facilitec Romania, care are ca obiect de activitate managementul proprietatii.

Ce fac proprietarii pentru a reduce costurile cu intretinerea:

  • La cladirile mai mici, serviciile de paza cu doi-trei angajati la intrare sunt inlocuite cu un sistem de acces si monitorizare pe baza de cartela, pentru a reduce cheltuielile
  • In cazul cladirilor mari, au negociat inclusiv cu furnizorii de utilitati, gen electricitate
  • Renegociaza la sange serviciile executate prin firme specializate -curatenie, paza, servicii tehnice
  • Pun usi automatizate la intrarea in parcarile subterane ale cladirilor mari de birouri, care sunt activate cu sistem de inchidere pe baza de senzori, pentru a evita pierderile de caldura din cladire pe timpul sezonului rece
  • Apeleaza la un iluminat pe baza de senzori de miscare, atat la exteriorul cladirii, cat si in parcarea subterana
  • Schimba firma de administrare a proprietatii, daca mai mult de jumatate din chiriasi sunt nemultumiti (clauza cuprinsa si in contractul de inchiriere)

 


Articol preluat de pe www.casamea.ro
01/22/2013 13:16:19
Atsb Pipera
Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc
Anunturi, director web, bancuri, jocuri, etc
director web



Name
Email
Comment
Or visit this link or this one