Acces: - Metrou Pipera
           - Metrou Aurel Vlaicu
           - Maxi-taxi  167, 67, 145, 445, etc
           - RATB 13516365,
                        301148, 1 (Voluntari-Dna. Ghica )
Acces foarte fiabil din toate cartierele: Cart. Floreasca, Baneasa, Colentina, Androneche-Fundeni, Voluntari, dispre Tunari sau Otopeni, Centura Bucuresti, Cartierul Francez, etc.




HOME PAGE
Spatiu birouri sau microproductie, sediu sau punct de lucru, cu cel mai mic pret pe mp,  in cea mai cautata zona a Bucurestiului. Imaginea  firmei dumneavoastra  v-a creste in ochii clientilor daca alaturi de datele societatii apare si zona sediului. Aveti conditii  deosebite, un intreg etaj de vila, in mijlocul naturii, cu toate utilitatile si facilitatile unui sediu de birou clasa A. Free internet.
Nu trebuie sa dati mii de Euro pe un spatiu mic, intr-o cladire de sticla clasa A, unde numai mentenanta poate ajunge la sute de euro, pentru ca viitorii clienti sa-si formeze o buna impresie despre dvs.
Oferta ideala pentru firmele debutante cu un buget limitat.
Suprafata totala inchiriabila 180mp. Detalii cititi mai jos.
800 €/luna

800 €/luna

Intretinerea, utilitatile si impozitul, incluse

Spatiu 180 mp, open-space, Dispune de toate utilitatile, pretabil atat activităţi de productie cat si de birouri. Contract si Factura. 0723217925

Preturile afisate la un moment dat pe site-urile de publicitate, nu reflecta realitatea si trebuiesc luate ca titlu informativ. Acestea pot fi oferte vechi, din anunturi expirate sau modificate. Un pret actualizat, real, il obtineti  numai prin contactarea proprietarului si stabilirea unei intalniri.

La un avans considerabil se poate obtine o reducere la fel de considerabila la chiria lunara.

De aceea, nu ezitați sa stabiliti o vizionare (nu va costa nimic) dupa care discutam conditiile contractuale
Avantaje:
 
 
Open-space de dimensiuni mari (140mp interior)
Poate fi folosit in acelasi timp si ca birouri/office/showroom si ca pct. de lucru/productie/atelier/service.
Supraveghere video a perimetrului, interfon, paza.
Internet, fibra optica, cablu tv., bucătărie utilată și grup sanitar propriu. 
Intrare separată, terasă, curent 380V (contorizare separata).
Spațiu curat, liber, cu gresie și parchet, a/c, termopane, renovat, terasa.
Zona linistita, civilizata, sigura, la 200 m de soseaua principala (Blvd. Pipera).

Cum sa iti amenajezi sediul pentru a avea angajati mai fericiti si mai productivi

Biroul este un spatiu aflat in plin proces de transformare. Tot mai multe multe companii multinationale, dar si companii medii si-au regandit spatiul de lucru integrand din ce in ce mai mult flexibilitatea, comunicarea si mobilitatea, astfel incat uneori chiar si prin elemente nu prea costisitoare sa asigure o mai buna productivitate a angajatilor. Wall-Street.ro a discutat cu specialisti din piata pentru a te ajuta sa identifici unele elemente pe care sa le poti si tu implementa in functie de caracteristicile firmei tale astfel incat sa sporesti eficienta angajatilor.
Slide 1 / 6
  • Cele trei mari directii in amenajare
  • Open space-ul, moda ultimului deceniu. Cum gestionezi zgomotul?
  • Noul spatiu de lucru nu mai are bariere
  • Mici elemente care pot aduce un mare plus: cum castigam mai multa lumina naturala
  • Cat de importante sunt culorile: nuante de verde pentru creativi, tonuri de rosu pentru analitici
  • Spatiul de relaxare, noul

Cele trei mari directii in amenajare

Cele trei mari directii in amenajare
"Atentia pe care un angajator o va arata spre designul si caracteristicile functionale ale mediului de lucru, devine un indicator cheie al inclinatiei acelei companii spre creativitate si inovatie. Pe masura ce adaptarea spatiilor de lucru la nevoile angajatilor si accelerarea proceselor de lucru sunt din ce in ce mai cautate de companii, arhitectii si consultantii vor trebui sa gaseasca solutii noi, croite pe specificul activitatii si profilul angajatilor acestora. Indepartandu-se de simpla alocare a unui numar de metri patrati pentru fiecare angajat si asezarea corpurilor de mobilier in functie de caracteristicile planului de etaj al unei cladiri, noile tendinte de amenajare a spatiilor de birou indica 3 directii principale pe care o companie trebuie sa le ia in calcul", spune Andrei Voica, associate pe zona de fitout si architectural planning in cadrul companiei de consultanta imobiliara Colliers

Comunicarea si mobilitate

Mai multe studii din ultimii ani, dar in special cele concentrate pe specificul si nevoile Generatiei Y, indica faptul ca birourile trebuie sa promoveze comunicarea si lucrul colaborativ. Spatiile dedicate pentru discutii formale sau informale vor fi gandite in asa fel incat sa incurajeze mobilitatea in spatiul de lucru si interactiunea intre toate fortele din cadrul unei companii, spune Voica.

Flexibilitate si upgrade tehnologic

Tot mai multe companii promoveaza spatii de lucru flexibile sau in sistem "hot-desking", prin integrarea celor mai noi tehnologii IT, respectiv a solutiilor de stocare si securizare a informatiei.

Identitatea si valorile companiei


"Noile spatii de lucru vor cauta sa fie motivationale, sa stimuleze productivitatea, dar sa ramana in amintirea utilizatorilor, fie angajati sau clienti ai companiei. Noile solutii de design si amenajare a birourilor se vor concentra pe transmiterea identitatii si valorilor companiei in mediul fizic, devenind o resursa pentru success", spune Voica.
Continuarea pe link-ul de mai jos.

Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/special/noul-tau-birou/152961/amenajare-birou-productivitate-angajati.html#ixzz2hruFNoy9 
Follow us: @WallStreetRo on Twitter | WallStreetRo on Facebook
10/16/2013 10:39:53
Atsb Pipera
Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc
Anunturi, director web, bancuri, jocuri, etc
director web



Name
Email
Comment
Or visit this link or this one